Fröken Julie / Lättläst, Ljudbok

Midsommarnattens dans mellan fröken och betjänt Fröken Julie, grevens dotter, kastar sig ut i dansen på midsommarafton. Hon dansar… Läs mer

Denna produkt finns inte i någon butik just nu. Sätt en prisbevakning så meddelar vi dig när den blir tillgänglig.

Om Fröken Julie / Lättläst, Ljudbok

Midsommarnattens dans mellan fröken och betjänt

Fröken Julie, grevens dotter, kastar sig ut i dansen på midsommarafton. Hon dansar med Jean, faderns betjänt, trots att det inte är passande för en grevinna. I köket möts de tillsammans med Kristin, Jeans fästmö. När Kristin somnat inleds en natt fylld av svek, kärlek och död.

Lättläst återberättelse av Strindbergs klassiker

August Strindbergs berömda pjäs, en av världens mest spelade, har återberättats till lättläst av Busk Rut Jonsson. Boken är illustrerad av Fereshteh Fazeli.

· Prishistorik ·

Så har priset förändrats

Under de senaste 90 dagarna har priset varierat mellan - och -. Just nu är det billigast hos Okänd butik.

Prishistorik för Fröken Julie / Lättläst, Ljudbok.
Hämtar data…
Lägsta dagliga pris
Lägst senaste 3 mån -
Snittpris - över perioden
Förändring 30 dagar -
Lägst just nu
-

Specifikationer

Allmänt

Kategori
Böcker & Media
EAN
9789170534034
Skick
Ny

Omdömen

Var först att lämna ett omdöme

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.