Kameliadamen (lättläst)

Kärlekshistoria mellan Marguerite och Armand Den vackra Marguerite är älskarinna till flera rika män. Den unge studenten Armand bl… Läs mer

Denna produkt finns inte i någon butik just nu. Sätt en prisbevakning så meddelar vi dig när den blir tillgänglig.

Om Kameliadamen (lättläst)

Kärlekshistoria mellan Marguerite och Armand

Den vackra Marguerite är älskarinna till flera rika män. Den unge studenten Armand blir kär i henne, men Armands far vill stoppa deras möten. De får kämpa för sin kärlek.

Lättläst version med filmbilder

Boken är omskriven till lättläst svenska av Johan Werkmäster och har bilder från en gammal film om Kameliadamen. Den är nivå 3 – Lätt enligt LL-förlagets nivåindelning, som riktar sig till vuxna, ungdomar och barn med dyslexi eller andra läs- och skrivsvårigheter.

· Prishistorik ·

Så har priset förändrats

Under de senaste 90 dagarna har priset varierat mellan - och -. Just nu är det billigast hos Okänd butik.

Prishistorik för Kameliadamen (lättläst).
Hämtar data…
Lägsta dagliga pris
Lägst senaste 3 mån -
Snittpris - över perioden
Förändring 30 dagar -
Lägst just nu
-

Specifikationer

Allmänt

Kategori
Böcker & Media
Varumärke
Dumas, Alexandre
EAN
9789189451858
Språk
svenska
Skick
Ny
Produkttyp
simple

Omdömen

Var först att lämna ett omdöme

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.