Bokpaket med lättlästa böcker för 9-12 år

Sex lättlästa böcker för 9–12 år Bokpaketet från Easy Peasy innehåller sex lättlästa böcker med varierande teman och svårighetsgra… Läs mer

Denna produkt finns inte i någon butik just nu. Sätt en prisbevakning så meddelar vi dig när den blir tillgänglig.

Om Bokpaket med lättlästa böcker för 9-12 år

Sex lättlästa böcker för 9–12 år

Bokpaketet från Easy Peasy innehåller sex lättlästa böcker med varierande teman och svårighetsgrader. Böckerna är särskilt sammansatta för att väcka läsmotivation hos barn och unga som behöver lättlästa texter.

Varierande svårighetsgrad och bredd

Paketet erbjuder allt från enklare berättelser till böcker som ger en lagom utmaning. Böckerna passar både tjejer och killar oavsett intresse eller läsnivå.

· Prishistorik ·

Så har priset förändrats

Under de senaste 90 dagarna har priset varierat mellan - och -. Just nu är det billigast hos Okänd butik.

Prishistorik för Bokpaket med lättlästa böcker för 9-12 år.
Hämtar data…
Lägsta dagliga pris
Lägst senaste 3 mån -
Snittpris - över perioden
Förändring 30 dagar -
Lägst just nu
-

Specifikationer

Allmänt

Kategori
Böcker & Media
EAN
9789190062005
Skick
Ny
Ålder
12 år
Produkttyp
simple

Omdömen

Var först att lämna ett omdöme

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.