Lady Chatterleys älskare (lättläst)

Lady Chatterleys älskare är en lättläst version av D.H. Lawrences klassiska roman, återberättad av Johan Werkmäster. Boken handlar… Läs mer

Denna produkt finns inte i någon butik just nu. Sätt en prisbevakning så meddelar vi dig när den blir tillgänglig.

Om Lady Chatterleys älskare (lättläst)

Lady Chatterleys älskare är en lättläst version av D.H. Lawrences klassiska roman, återberättad av Johan Werkmäster. Boken handlar om en kvinnas behov av sex och kärlek i det konservativa England i början av 1900-talet.

· Prishistorik ·

Så har priset förändrats

Under de senaste 90 dagarna har priset varierat mellan - och -. Just nu är det billigast hos Okänd butik.

Prishistorik för Lady Chatterleys älskare (lättläst).
Hämtar data…
Lägsta dagliga pris
Lägst senaste 3 mån -
Snittpris - över perioden
Förändring 30 dagar -
Lägst just nu
-

Specifikationer

Allmänt

Kategori
Böcker & Media
EAN
9789170535123
Skick
Ny
Produkttyp
simple

Omdömen

Var först att lämna ett omdöme

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.

Den här produkten har inga recensioner än. Hjälp andra köpare genom att dela din upplevelse.